За шеста поредна година благотворителната кампания ще подкрепи двойки с репродуктивни проблеми у нас
Непосредствено след светлите християнски празници, фондация „Искам бебе“ и BILLA България дадоха старт на нова благотворителна инициатива „Помагаме благодарение на теб“, която ще подкрепи лечението на двойки с репродуктивни проблеми.
В магазинната мрежа на BILLA България инициативата е със слогана „Благодарим ти, че пестиш“, разкривайки социално-отговорното измерение на компанията. Комуникацията е с фокус върху партньорството с фондация „Искам бебе“ и ценностите на BILLA България да подкрепя значими каузи, което става възможно благодарение на разумните цени, възможността за спестяване на средства и доверието на потребителите към търговската верига.
Благотворителната кампания, която финансира ин витро процедури на двойки с репродуктивни проблеми, се организира за шеста поредна година. Само през 2020-та година дарената сума е 45 000 лева. Тя дава шанс на 11 семейства да сбъднат мечтата си за дете. В резултат на партньорската инициатива, 43 двойки са били подкрепени през първите пет години, а до момента са родени 18 здрави бебета.
„Сблъсъкът с репродуктивните проблеми може да ни накара да се почувстваме наистина сами. Именно затова нашето обединение е толкова ценно. През всичките тези години доказахме, че въпреки трудностите можем заедно да се справим и да помагаме в създаването на живот“ – сподели Радина Велчева, основател на фондация “Искам бебе”.
Всеки клиент на търговската верига подкрепя добрите каузи, дори когато не знае, че го прави. Пазаруването в BILLA България е избор в полза на високото качество и разумни цени, които позволяват на потребителите да пестят средства, но също и доверие, че компанията ще разгърне своята отговорност към обществото. Благодарение на тези споделени ценности, през настоящата година BILLA България ще подкрепи още 12 двойки по пътя към тяхната мечта.
„BILLA България цени и подкрепя ролята на семейството в българското общество. Чрез съвместната ни дейност с фондация „Искам бебе“ целим да дадем гласност на един не просто личен, а социално значим проблем, да търсим активно решение и окажем подкрепа. Но далеч нямаше да се справим без доверието на нашите клиенти, благодарение на което продължаваме да подкрепяме такива смислени каузи.“ – коментира Норберт Мисбрандт, изпълнителен директор на BILLA България.
Съвместната кампания между BILLA и фондацията стартира през 2016 г., под надслов „За повече деца в България“. Като социално отговорна компания, BILLA приема за свой ангажимент търсенето на работещи решения и затова се фокусира върху разрешаването на един от най-наболелите социални проблеми в България, а именно ниските нива на раждаемост. Повече информация за партньорството можете да намерите тук: